Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja
System jakości
System Zarządzania w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Turku.
W Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Turku wdrożony jest System Zarządzania zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17020:2006 „Ogólne kryteria działania różnych rodzajów jednostek inspekcyjnych”.
Poprzez wdrożenie Systemu Zarządzania opartego na ww. normie, która stanowi zbiór ogólnych kryteriów dla przeprowadzania czynności kontrolnych (inspekcyjnych), Powiatowa Stacja Sanitarno – Epidemiologiczna w Turku daje dowód swojej wiarygodności oraz rzetelności, a także dąży do zwiększenia zaufania społeczeństwa do wykonywanych przez siebie czynności.
W Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Turku System Zarządzania funkcjonuje w oparciu o następujące dokumenty:
1) Politykę Jakości,
2) Księgę Jakości,
3) Procedury Ogólne,
4) Instrukcje,
5) Procedury Techniczne.
Celem oceny funkcjonowania oraz możliwości doskonalenia Systemu Zarządzania w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Turku, przeprowadzane są systematyczne, niezależne i udokumentowane audity wewnętrzne. System Zarządzania jest poddawany przez Dyrektora PSSE w Turku przeglądom zarządzania, w celu upewnienia się, że jest on nadal skuteczny i odpowiedni.
Nadzór nad wdrożeniem i prawidłowym funkcjonowaniem Systemu Zarządzania w Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Turku pełni Główny Specjalista do Spraw Systemu Jakości.
Główny Specjalista ds. Systemu Jakości – mgr Lucyna Wallas
ul. Uniejowska 1a, 62-700 Turek
tel: 63-280-36-90
Publikacja dnia: 05.10.2012
Dokument z dnia: 28.12.2011
Dokument oglądany razy: 1 778