Elektroniczna skrzynka podawcza
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym, w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Poznaniu uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.
Elektroniczna skrzynka podawcza – to dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania dokumentu elektronicznego do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnego systemu teleinformatycznego.
Profil zaufany ePUAP – zestaw informacji identyfikujących i opisujących podmiot lub osobę będącą użytkownikiem konta na ePUAP, który został w wiarygodny sposób potwierdzony przez organ podmiotu określonego w art. 2 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Podpis potwierdzony profilem zaufanym ePUAP – podpis złożony przez użytkownika
konta ePUAP, do którego zostały dołączone informacje identyfikujące zawarte w profilu zaufanym ePUAP, a także:
- jednoznaczenie wskazujący profil zaufany osoby, która wykonała podpis,
- zawierający czas wykonania podpisu,
- jednoznacznie identyfikujący konto ePUAP osoby, która wykonała podpis,
- autoryzowany przez użytkownika konta ePUAP,
- potwierdzony i chroniony podpisem systemowym ePUAP.
Aby złożyć dokument elektroniczny, należy wejść na stronę http://epuap.gov.pl
PSSE_TUREK
Należy wybrać Powiatową Stacje Sanitarno-Epidemiologiczną w Turku i kliknąć złożenie wniosku do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Turku.
lub
https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu//PSSE_TUREK
UWAGA!
Aby złożyć dokument elektroniczny, należy:
- założyć konto na platformie ePUAP oraz posiadać bezpieczny podpis elektroniczny kwalifikowany, lub
- założyć profil zaufany ePUAP.
Publikacja dnia: 06.06.2022
Dokument z dnia: 28.12.2011
Dokument oglądany razy: 2 647