A A A
SmodBIP
To jest wersja archiwalna z dnia 04.01.2012, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Aktualizacja

Zadania i kompetencje

Zadania i zakres działania określa ustawa z dnia 14 marca 1985r. o Państwowej Inspekcji Sanitarnej

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Turku działa przy pomocy Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej i jest organem powołanym do realizacji zadań z zakresu zdrowia publicznego, w szczególności poprzez sprawowanie nadzoru nad warunkami:
- higieny środowiska,
- higieny pracy w zakładach pracy,
- higieny procesów nauczania i wychowania,
- higieny wypoczynku i rekreacji,
- zdrowotnymi żywności, żywienia i przedmiotów użytku,
- higieniczno sanitarnymi, jakie powinny spełniać personel medyczny, sprzęt, pomieszczenia, w których są udzielane świadczenia zdrowotne
- w celu ochrony zdrowia ludzkiego przed niekorzystnym wpływem szkodliwości i uciążliwości środowiskowych,zapobieganiu powstawaniu chorób, w tym chorób zakaźnych i zawodowych.



Opublikował: Admin PSSE
Publikacja dnia: 04.01.2012
Podpisał: Artur Przyszło
Dokument z dnia: 27.12.2011
Dokument oglądany razy: 1 762